Pagina's

woensdag 5 oktober 2011

Snel naar Kruidvat, Shoeby en V&D

Hallo Apple's,

Deze week ben ik enkele leuke acties en aanbiedingen tegengekomen van Kruidvat, Shoeby en V& D. Voor degenen die een smalle beurs hebben, zijn het aanbiedingen die je niet kan laten liggen. Als eerste het Kruidvat. Bij aankoop van twee actieproducten, mag je een beker vullen met snoep tot 500 gram! Dat is best veel snoep en - hoewel het niet goed is voor jezelf of de kinderen ;-) - zo'n beker is nooit weg. Het is toch mooi 500 gram snoep GRATIS. Daarmee bespaar je toch weer enkele euro's.


Als tweede hebben ze nog een andere leuke actie, namelijk een tweede entreekaart voor een pretpark GRATIS. Om die te krijgen hoef je alleen maar 5 euro aan Kruidvat producten te kopen. Niet eens actieproducten, maar willekeurige producten uit de winkel. Katjing... kassa! Laat de hersftvakantie maar komen... De acties van het Kruidvat zijn geldig tot en met 9 oktober 2011. Wees er dus snel bij. Voor meer informatie zie Kruidvat


Dan kom ik bij Shoeby. In hun folder kwam ik ook een hele leuke aanbieding tegen. Shoeby is een winkel met modieuze kleding voor een - heel belangrijk - leuke prijs. Je koopt nu twee basis kinderspijkerbroeken voor 40 euro!
Je leest het goed, hele leuke en kwalitatief goede spijkerbroeken voor slechts 20 euro per stuk. Buiten deze aanbieding vind je hele stoere spijkerbroeken al vanaf 25 euro per stuk. Ze hebben zelfs een onlineshop. Kijk snel op Shoeby

Ook V&D heeft een leuke spijkerbroeken aanbieding. Uit ervaring weet ik dat ze ook daar leuke exemplaren hebben. Helaas geldt de aanbieding niet voor de spijkerbroeken van Cars, maar ach, geen man overboord. Kijk op V&D Ook bij V&D kun je online winkelen! 

Dat waren mijn aanbiedingen voor nu. Volgende keer beloof ik je foto's van betere kwaliteit.

Ciao Apples, tot de volgende blog en stay fresh!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten